fcb.portal.reset.password

Per a cada jornada hi haurà un total de quatre torns horaris disponibles de 45 minuts de durada. | Paco Largo / FCB

La Barça Escola Barcelona ha iniciat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada 2019/20. Els nens i nenes nascuts del 2008 al 2013 tindran l’oportunitat de realitzar la seva inscripció per a aquestes jornades únicament mitjançant el formulari web, que estarà disponible fins quan s’exhaureixin les places disponibles.

Aquestes jornades de proves es duran a terme als camps annexos del Miniestadi del Futbol Club Barcelona els dissabtes 23 de març i 6 d’abril del 2019. Els jugadors que passin la primera fase de selecció faran una segona prova el dia 5 de maig. Per a cada jornada hi haurà un total de quatre torns horaris disponibles de 45 minuts de durada. Es faran proves específiques tant per a jugadors com per a porters.

Inscriu-te a les proves de la Barça Escola Barcelona
Tornar a dalt