fcb.portal.reset.password

El capità del Toronto FC, Michael Bradley, entre el grup de jugadors i tècnics de Pre-academy. | FCBEscola Toronto

L’FCBEscola Toronto està d'enhorabona aquests dies després de la victòria del primer equip del Toronto FC a la Conferència Est de l’MLS, on l’equip canadenc es va imposar a la final a doble partit al Columbus Crew. El motiu és que un total de tres jugadors de l’FCBEscola són els fills dels jugadors Michael Bradley, capità de l'equip i de la selecció dels Estats Units; de l’exjugador del FC Barcelona Víctor Vázquez, segon al rànquing d'assistències de la MLS a la present campanya; i de l'entrenador assistent Nick Theslof.

Amb motiu d'aquest triomf, l’FCBEscola Toronto va voler rendir un homenatge al grup de pares fent lliurament a Bradley d'una pancarta amb les paraules “Felicitats, papàs”. Aquest acte, que va sorprendre el capità de l'equip canadenc, va tenir lloc al final de l'entrenament de divendres passat, 1 de desembre, dels jugadors del programa Pre-academy, el grup dels nens i nenes de 4 a 6 anys, en què s’entrenen els tres fills dels membres del primer equip.

El director de Projecte Local de l’FCBEscola Toronto, Xavier Baladas, reconeix que “és tot un orgull per a la nostra FCBEscola poder tenir dins del programa d'iniciació esportiva el fill del capità dels Estats Units, el d'un exblaugrana de renom com Víctor Vázquez i el d’un membre de l’staff tècnic del primer equip de la nostra ciutat, un fet que demostra que l'elit del futbol de Canadà confia en la nostra metodologia i els nostres valors esportius per a l'educació dels seus fills”.

La final de l’MLS Cup tindrà lloc aquest proper dissabte 9 de desembre al BMO Stadium, el terreny de joc del Toronto FC a partit únic davant el Seattle Sounders, un fet que suposarà que tots els seguidors del futbol nord-americà estaran pendents del proper objectiu dels papàs de l’FCBEscola Toronto i els seus companys, convertir-se en el primer equip canadenc que aixequi l’MLS Cup.

Tornar a dalt