Imatge d'una de les proves d'accés a l'FCBEscola Basket del mes de juny | MIGUEL RUIZ - FCB

El procés d’inscripció per formar part de l’FCBEscola Basket s’ha ampliat fins al setembre. Així, tots els nens i nenes que vulguin formar part de la primera escola de bàsquet del FC Barcelona són a temps d’apuntar-se a través d’aquest formulari.

El dissabte 10 de setembre es realitzaran les últimes proves d’accés als inscrits de 6-12 anys. Les proves tindran lloc al pavelló d’Arístides Maillol, al costat del Palau Blaugrana, i seran supervisades per l’exjugador Nacho Solozabal, l’assessor esportiu de la nova escola de bàsquet.

L’FCBEscola Basket s’inaugurarà el proper 19 de setembre a Barcelona. Tindrà una capacitat màxima de 144 nens i nenes, de 6 a 12 anys, i de 72 participants, de 4 i 5 anys.

Cal recordar que els nens i nenes de 4 i 5 anys formaran part de l’FCBEscola Basket per ordre d’inscripció fins omplir totes les places destinades a la categoria de Preiniciació.

Més informació: fcbescolabasket@fcbarcelona.cat

Apunta't a la primera escola de bàsquet del FC Barcelona!