fcb.portal.reset.password

Els nens de Kumamoto durant un partit d'entrenament del campus | FCBESCOLA FUKUOKA

L'FCBEscola, ​​juntament amb el seu partner del Japó, va organitzar dues jornades solidàries pels afectats del terratrèmol de Kumamoto que va sacsejar la ciutat japonesa el 14, 15 i 16 d'abril.

El campus solidari es va dur a terme el cap de setmana del 6 i 7 d’agost al 'Kumamoto Sportsnomori Oozu' (dissabte) i al  'Yamaga City Culture Sports Center' (diumenge). Hi van participar 504 nens i nenes japonesos amb edats compreses entre els 6 i 12 anys.

LLibreta amb missatges d'agraïment dels nens i nenes de Kumamoto | FCBESCOLA FUKUOKA

Els joves participants van regalar als entrenadors de l'FCBEscola una llibreta amb missatges d'agraïment per l'ajuda i l'aprenentage en aquestes dues jornades de futbol.

Aquesta acció s'emmarca dins el projecte solidari del FC Barcelona en suport a les víctimes de Kumamoto. El passat 20 de maig també es va dur a terme un partit benèfic entre l'FCBEscola Fukuoka i el Blaze Kumamoto Sub-12.

Tornar a dalt