Valors Barça / VÍCTOR SALGADO - FCB

El director de l’FCBEscola, Òscar Grau, va definir aquest diumenge el V Torneig Internacional, que es disputarà entre els dies 21 i 24 de març als camps annexos del Miniestadi, com “una festa global del barcelonisme on nens i nenes de tot el món, races i cultures, jugaran durant uns dies a futbol tots junts sota una mateixa metodologia: l’ADN Barça”.

Grau va fer aquestes declaracions al programa ‘El Marcador’ de Barça TV on va mostrar la seva satisfacció pel rècord de participants que tindrà aquesta edició del torneig: “Aquest any batem tots els rècords de participació. Tindrem 1.211 jugadors repartits en els 107 equips de les 26 escoles que disputaran el torneig en representació de 19 països. Són unes xifres espectaculars que converteixen aquest torneig en un referent del barcelonisme".

"Convido tots els socis i aficionats del Barça que passin aquests dies pels camps annexos per veure i viure aquest espectacle, que tindrà el seu punt culminant en les finals que es jugaran al Miniestadi i es retransmetran per Barça TV”, va afegir el director de l'FCBEscola.

Ambaixadors del Barça al món

Òscar Grau va explicar que les FCBEscoles s’han convertit en el millor “ambaixador del Barça al món”, sobretot perquè exporten els valors que fan gran el Club. És per aquest motiu que el director de l’FCBEscola ja ha visitat, per conèixer els projectes de primera mà, les seus de les escoles de Varsòvia (Polònia), Fukuoka i Katsushika (el Japó), Istanbul (Turquia), Quingdao (la Xina), Casablanca (el Marroc), Delhi NCR (l'Índia), Singapur, Dubai i l'Aràbia Saudita.

“Ara afrontem un projecte d’expansió molt important cap a països com la Xina o els Estat Units, sense oblidar-nos de la nostra entrada a Oceania. Hem d’aprofitar el bon moment de l’equip que ens converteix en el club de referència mundial”, va assegurar.

Satisfet pel debut de Samper a la Lliga

El director de l’FCBEscola va mostrar ahir la seva satisfacció pel debut de Samper a la Lliga contra el Getafe. “És una mostra evident que la feina s’està fent bé. Samper és el primer jugador format a l’FCBEscola, on va entrar als 6 anys, que arriba al primer equip sense haver vestit cap altra samarreta. És el millor exemple de fidelitat al Club que podem trobar”, va concloure Grau.

Òscar Grau valora el V Torneig Internacional de... por fcbarcelona