fcb.portal.reset.password

V Torneig Internacional de l'FCBEscola / SANTIAGO GARCÉS - FCB

Amb el punt final del V Torneig de l'FCBEscola, repassem les dades més interessants que ens deixa aquest campionat internacional celebrat del 21 al 24 de març a Barcelona. En total es van marcar 1.503 gols en els 327 partits que es van disputar en els quatre dies de competició, amb una mitjana de 4,60 gols per matx.

Aquesta cinquena edició va batre rècord de participació amb 1.215 nens i nenes de 19 nacionalitats diferents. Hi van participar 107 equips de 26 FCBEscoles d'arreu del món: Barcelona, Varsòvia, Singapur, Egipte, Dubai, Santo Domingo, Índia, Fukuoka, Katsushika, Rio de Janeiro, Sao Paulo, Istanbul, Florida, Perú, Vancouver, Casablanca, Tec. Barcelona, Tec. Catalunya, Tec. Tenerife, Tec. Illes Balears, USA BLUE, USA YELLOW, USA RED, Itàlia, Caribe, Aràbia Saudita.

Dades per categoria

A la categoria d'Iniciació, amb 16 equips i 187 participants, es van jugar 48 partits i es van marcar 244 gols, amb una mitjana de 5,08 gols per partit. L'equip campió de la categoria va ser l'FCBEscola Blaugrana.

A Preformació, la categoria amb més participants (373 jugadors i 32 equips), es van marcar 490 gols en 96 matxs, amb 5,10 gols de mitjana. L'FCBEscola Sao Paulo va ser la guanyadora de la categoria.

En els 96 partits disputats a la categoria de Formació -32 equips i 366 participants- es van anotar 434 gols, amb 4,52 dianes de mitjana. El conjunt campió de la categoria va ser l’FCBEscola USA BLUE.

Finalment, a la categoria de Precompetició/Infantil, amb 27 conjunts i 289 jugadors, es van marcar 335 gols en els 87 partits jugats, amb una mitjana de 3,85 dianes per matx. L’FCBEscola BLAU es va coronar en la màxima categoria.

Tornar a dalt