Mapa Campus FCBEscola

L'FCBEscola és l'Escola de Futbol oficial del FC Barcelona i se centra en la formació de joves futbolistes en etapa formativa (dels 6 als 12 anys d'edat).

L'objectiu és fer arribar aquesta metodologia de treball d'èxit contrastat al màxim nombre de gent possible vetllant per una imatge excel·lent i un treball de màxima qualitat.

La Direcció Tècnica de les Escoles Internacionals corre a càrrec d'un tècnic del FC Barcelona, que el Club envia per a dirigir el programa esportiu marcat per l'Àrea Esportiva del FC Barcelona.

Actualment les nostres escoles tenen més de 3.000 nens i nenes que poden gaudir i aprendre amb la nostra filosofia a través del futbol, que ens ha portat a disposar del millor planter del món, amb resultats més que contrastats.

Escoles Oficials

FCBESCOLA FUKUOKA