FCB Escola

Es busca una alta interacció entre el/la jugador/a i l'entrenador, i per aquest motiu es treballa amb grups reduïts d'un màxim de 10 jugadors i 6 porters.

A qui va adreçada?

Està adreçada a nens/es de 6 a 14 anys, d'altres escoles, clubs i també alumnes de l'FCBEscola.
Per accedir-hi no es requereixen proves d'accés.

Quin dia s'entrena?

Dia: En funció de la seu, es designa 1 dia a la setmana (de dilluns a divendres).

Durada del curs: De setembre a juny (activitat de temporada, no s'admeten inscripcions per 1 dia).

Durada sessió: 90 minuts.

Quins són els objectius tècnics?

Dominar l'execució dels gestos tècnics bàsics del futbol.
Conèixer els gestos tècnics secundaris: el joc aeri, la definició a porteria, etc.
Aplicar els diferents gestos tècnics al joc real en funció de cada situació.
Automatitzar patrons motrius per respondre a determinades situacions tàctiques.

Quins avantatges té formar part de l'FCBEscola de Tecnificació?

Prioritat per cobrir places vacants de l'FCBEscola Barcelona.
Possibilitat de participar en algun torneig, al qual l'FCBEscola està convidada.
Descomptes en activitats organitzades per l'FCBEscola: Campus de Nadal i Setmana Santa, etc.

Seus de l'FCBEscola de Tecnificació

FCBESCOLA DE TECNIFICACIÓ BARCELONA

Camps annexos Miniestadi FCB

Objectiu: millorar i perfeccionar el gest tècnic del jugador/a.

Edats: entre els 6 i els 14 anys.

Dia d'entrenament:
tots els divendres de setembre a juny
De les 17.30 a les 19 h (torn 1)
De les 19 a les 20.30 h (torn 2)

Instal·lació: camps 3 i 4 (gespa artificial) Annex al Miniestadi del FC Barcelona.

Metodologia de treball: els grups de treball amb un màxim de 10 alumnes en el cas de jugadors/res, i 6 alumnes en el cas dels porters. Els grups de treball es confeccionen per edats i per nivells, de manera que cap alumne/a pugui frenar l'evolució de l'altre/a.

RESTA DE SEUS

Seguint el model de l'FCBEscola de Tecnificació de Barcelona, hem obert altres seus a les poblacions següents:

Catalunya: www.fcbcamp.cat/tecnificacio-catalunya
L'Ampolla, Lleida, Reus i Vilanova del Vallés