FCBEscola Internacional

Treball en equip, valors Barça | ARXIU FCB

L’FCBEscola és el model d’escola de futbol pròpia del FC Barcelona adreçada a nens i nenes de 6 a 18 anys i que té com a objectiu principal la formació integral dels seus alumnes.

Aquest model d’escola de futbol exportat a escala internacional, pretén estendre la marca Barça i transmetre la filosofia de treball i els valors del Club a la resta del món.

Les FCBEscoles internacionals treballen amb un model propi, únic, basat en la metodologia Barça des de categories inferiors fins al primer equip, amb un estil de joc creatiu i ofensiu, i amb una indispensable transmissió de valors: respecte, humilitat, esforç, ambició i treball en equip.

La direcció tècnica de les FCBEscoles Internacionals és responsabilitat d’un director tècnic del FC Barcelona, que dirigeix el programa esportiu definit per l’Àrea Esportiva del Club.

Consulta el llistat de les escoles del FC Barcelona arreu del món.