Primers bots de pilota de la Barça Escola Basket | PACO LARGO - FCB

La Barça Escola Basket és una escola de bàsquet formatiu del FC Barcelona, destinada a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys. Els alumnes amb 6-12 anys entrenen dos dies per setmana i els més petits fan una única sessió d’entrenament a la setmana.

A part dels partits de la lliga interna que es disputen els dissabtes cada 15 dies a la Ciutat Esportiva, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

INSCRIPCIÓ

Per entrar a formar part de la Barça Escola Basket de Barcelona cal superar unes proves d’accés. Els alumnes que les superin esdevindran jugadors de la Barça Escola Basket per a la propera temporada. De cara a la temporada 2018/19, les proves d'accés es fan el dia 26 de maig i pots fer la teva inscripció AQUÍ.

L'ORGANITZACIÓ

La Barça Escola de bàsquet consta de 4 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Preiniciació (4 a 5 anys)
  • Iniciació (6 a 8 anys)
  • Preformació (8 a 10 anys)
  • Formació (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

La Barça Escola segueix la mateixa metodologia d’entrenament que els equips formatius del bàsquet base del FC Barcelona, que consisteixen en una sèrie d’exercicis progressius i adequats a cada edat formativa i nivell.

Hi ha 2 entrenadors de la Barça Escola basket per a cada grup. A part d'entrenadors, hi haurà un director/coordinador de l'escola que supervisarà el bon funcionament de les sessions d'entrenament i activitats vinculades amb la Barça Escola Basket.

ESPAIS I INSTAL·LACIONS

• Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol Les Corts, al carrer Martí i Franquès nº 19-21 de Barcelona.
  • Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí.
  • Oficines FCBEscola Miniestadi.

CALENDARI BARÇA ESCOLA BASKET

Del 18 de setembre al 16 de juny

DIES I HORARIS D’ENTRENAMENTS

• Iniciació, Preformació i Formació: Dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.
  • Preiniciació: Divendres, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.

DIA I HORARIS DE PARTITS

El dissabte, de 9 h a 12 h, jugaran a la Ciutat Esportiva en una lliga i serà cada 15 dies.

Més informació: fcbescolabasket@fcbarcelona.cat

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Horari: de dilluns a divendres, de 10:00h a 14:00h i de 17:00 a 20:30h* amb cita prèvia per correu electrònic fcbescola@fcbarcelona.cat

*es podran concertar visites fora de l'horari establert