Primers bots de pilota de la FCBEscola Basket | PACO LARGO - FCB

L’FCBEscola Basket és una escola de bàsquet formatiu del FC Barcelona, destinada a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys. Els alumnes amb 6-12 anys entrenen dos dies per setmana i els més petits fan una única sessió d’entrenament a la setmana.

A part dels partits de la lliga interna que es disputen els dissabtes cada 15 dies a la Ciutat Esportiva, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

INSCRIPCIÓ

Per entrar a formar part de l’FCBEscola Basket de Barcelona cal superar unes proves d’accés. Els alumnes que les superin esdevindran jugadors de l’FCBEscola Basket per a la propera temporada.

L'ORGANITZACIÓ

L’FCBEscola de bàsquet consta de 4 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Preiniciació (4 a 5 anys)
  • Iniciació (6 a 8 anys)
  • Preformació (8 a 10 anys)
  • Formació (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

L’FCBEscola segueix la mateixa metodologia d’entrenament que els equips formatius del bàsquet base del FC Barcelona, que consisteixen en una sèrie d’exercicis progressius i adequats a cada edat formativa i nivell.

Hi haurà 1 entrenador de l'FCBEscola per a cada grup. A part d'entrenadors, hi haurà un director/coordinador de l'escola que supervisarà el bon funcionament de les sessions d'entrenament i activitats vinculades amb l’FCBEscola de Bàsquet.

ESPAIS I INSTAL·LACIONS

• Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol Les Corts, al carrer Martí i Franquès nº 19-21 de Barcelona.
  • Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí.
  • Oficines FCBEscola Miniestadi.

CALENDARI FCBESCOLA

Del 19 de setembre al 17 de juny

DIES I HORARIS D’ENTRENAMENTS

• Iniciació, Preformació i Formació: Dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.
  • Preiniciació: Divendres, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.

DIA I HORARIS DE PARTITS

El dissabte, de 9 h a 12 h, jugaran a la Ciutat Esportiva en una lliga i serà cada 15 dies.

Més informació: fcbescolabasket@fcbarcelona.cat