Primers bots de pilota de la Barça Escola Basket | PACO LARGO - FCB

La Barça Escola Basket és una escola de bàsquet formatiu del FC Barcelona, destinada a nens i nenes d’entre 4 i 12 anys.

A part dels partits de la lliga interna que es disputen els dissabtes cada 15 dies a la Ciutat Esportiva o al CEM Arístides Maillol, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

INSCRIPCIÓ

Per entrar a formar part de la Barça Escola Basket de Barcelona cal superar unes proves d’accés. Els alumnes que les superin esdevindran jugadors de la Barça Escola Basket per a la propera temporada.

L'ORGANITZACIÓ

La Barça Escola de bàsquet consta de 4 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Preiniciació (4 a 5 anys)
  • Iniciació (6 a 8 anys)
  • Preformació (8 a 10 anys)
  • Formació (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

La Barça Escola segueix la mateixa metodologia d’entrenament que els equips formatius del bàsquet base del FC Barcelona, que consisteixen en una sèrie d’exercicis progressius i adequats a cada edat formativa i nivell.

Hi ha 2 entrenadors de la Barça Escola basket per a cada grup. A part d'entrenadors, hi haurà un director/coordinador de l'escola que supervisarà el bon funcionament de les sessions d'entrenament i activitats vinculades amb la Barça Escola Basket.

ESPAIS I INSTAL·LACIONS

• Centre Esportiu Municipal Arístides Maillol Les Corts, al carrer Martí i Franquès nº 19-21 de Barcelona.
  • Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí.
  • Oficines Barça Escola Miniestadi.

CALENDARI BARÇA ESCOLA BASKET

Del 17 de setembre al 15 de juny

DIES I HORARIS D’ENTRENAMENTS

• Preiniciació, Iniciació, Preformació i Formació: Dilluns i dimecres o dimarts i dijous, de 17:30h a 18:30h o de 18:30 a 19:30h.

DIA I HORARIS DE PARTITS

El dissabte, de 9 h a 12 h, jugaran a la Ciutat Esportiva en una lliga i serà cada 15 dies.

Més informació: barcaescolabasket@fcbarcelona.cat

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Atenció telefònica: de 10 a 14h i de 16 a 19:30h de dilluns a divendres.
Visites presencials: de 17 a 19:30h de dimarts a divendres
Persona de contacte: Oriol Grau