FCBEscola Barcelona

FCBEscola Barcelona | VÍCTOR SALGADO - FCB

COM EM PUC INSCRIURE?

La convocatòria es realitzarà a través del web www.fcbescola.cat mitjançant el formulari d'inscripció.

QUI S'HI POT INSCRIURE?

Les proves d'accés per la temporada 2017/18 van adreçades a nens i nenes nascuts de 2006 a 2011. És condició indispensable que tinguin residència a Catalunya.

EN QUÈ CONSISTEIXEN LES PROVES D'ACCÉS?

Les proves consistiran en un entrenament amb els entrenadors de l'FCBEscola que estarà dividit en 3 parts:

• Escalfament (jocs)
  • Part principal (conservació de pilota, partits)
  • Tornada a la calma

També es fa una prova específica per porters.

ON I QUAN ES DUEN A TERME?

Les proves d'accés es realitzaran els mesos de març i abril de 2017 als camps annexes del Miniestadi.

COM PUC SABER SI LES HE SUPERAT?

Tots els participants entraran a formar part de la base de dades de l'FCBEscola.

Els participants que hagin estat admesos rebran una notificació per part dels tècnics de l'FCBEscola mitjançant un correu electrònic.

Un cop superada la primera prova, es realitzarà un segon entrenament per triar els jugadors/es que podran incorporar-se a l'FCBEscola definitivament.

Els jugadors que no puguin entrar a l'FCBEscola en aquell moment, estaran en una llista d'espera per si es generen noves places durant la temporada.

CURS 2017/18

L’FCBEscola Barcelona ha iniciat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada 2017/18. Els nens i nenes nascuts del 2006 al 2011 tindran l’oportunitat de realitzar la seva inscripció per a aquestes jornades únicament mitjançant el formulari web, que estarà disponible fins al dia 6 de març o fins quan s’exhaureixin les places disponibles.

Aquestes jornades de proves es duran a terme als camps annexos del Miniestadi del Futbol Club Barcelona els dissabtes 11 i 25 de març del 2017. Per a cada tarda hi haurà un total de quatre torns horaris disponibles de 45 minuts de durada, entre les 15 i les 18 h. Es faran proves específiques tant per a jugadors com per a porters.

Els interessats que desitgin registrar-se per prendre part a aquestes proves podran fer-ho aquí.

Inscriu-te a les proves d'accés de l'FCBEscola Barcelona