FCBEscola Barcelona

FCBEscola Barcelona | VÍCTOR SALGADO - FCB

COM EM PUC INSCRIURE?

La convocatòria es realitzarà a través del web www.fcbescola.cat mitjançant el formulari d'inscripció.

QUI S'HI POT INSCRIURE?

Les proves d'accés per la temporada 2017/18 van adreçades a nens i nenes nascuts de 2006 a 2011. És condició indispensable que tinguin residència a Catalunya.

EN QUÈ CONSISTEIXEN LES PROVES D'ACCÉS?

Les proves consistiran en un entrenament amb els entrenadors de l'FCBEscola que estarà dividit en 3 parts:

• Escalfament (jocs)
  • Part principal (conservació de pilota, partits)
  • Tornada a la calma

També es fa una prova específica per porters.

ON I QUAN ES DUEN A TERME?

Les proves d'accés es realitzaran els mesos de març i abril als camps annexes del Miniestadi.

COM PUC SABER SI LES HE SUPERAT?

Tots els participants entraran a formar part de la base de dades de l'FCBEscola.

Els participants que hagin estat admesos rebran una notificació per part dels tècnics de l'FCBEscola mitjançant un correu electrònic.

Un cop superada la primera prova, es realitzarà un segon entrenament per triar els jugadors/es que podran incorporar-se a l'FCBEscola definitivament.

Els jugadors que no puguin entrar a l'FCBEscola en aquell moment, estaran en una llista d'espera per si es generen noves places durant la temporada.

CURS 2017/18

L’FCBEscola Barcelona ha acabat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada 2017/18. Les proves per la temporada 2018/19 s'obriran durant els mesos de gener i febrer de 2018 en aquesta mateixa pàgina web. Les proves es duen a terme dos dissabtes del mes de març. Seguiu-nos a les xarxes socials de l'FCBEscola per estar informats de l'obertura d'inscripcions.