Barça Escola Barcelona

Barça Escola Barcelona | VÍCTOR SALGADO - FCB

COM EM PUC INSCRIURE?

La convocatòria es realitzarà a través del web www.fcbescola.cat mitjançant el formulari d'inscripció.

INSCRIU-TE JA!

QUI S'HI POT INSCRIURE?

Les proves d'accés per la temporada 2018/19 van adreçades a nens i nenes nascuts de 2007 a 2012. És condició indispensable que tinguin residència a Catalunya.

EN QUÈ CONSISTEIXEN LES PROVES D'ACCÉS?

Les proves consistiran en un entrenament amb els entrenadors de la Barça Escola que estarà dividit en 3 parts:

• Escalfament (jocs)
  • Part principal (conservació de pilota, partits)
  • Tornada a la calma

També es fa una prova específica per porters.

ON I QUAN ES DUEN A TERME?

Les proves d'accés es realitzaran el mes d'abril als camps annexes del Miniestadi.

COM PUC SABER SI LES HE SUPERAT?

Tots els participants entraran a formar part de la base de dades de la Barça Escola.

Els participants que hagin estat admesos rebran una notificació per part dels tècnics de la Barça Escola mitjançant un correu electrònic.

Un cop superada la primera prova, es realitzarà un segon entrenament per triar els jugadors/es que podran incorporar-se a la Barça Escola definitivament.

Els jugadors que no puguin entrar a la Barça Escola en aquell moment, estaran en una llista d'espera per si es generen noves places durant la temporada.

CURS 2018/19

Les proves per la temporada 2018/19 ja s'han celebrat.