FCBEscola Barcelona | ARXIU FCB

FCBEscola Barcelona

L’FCBEscola Barcelona és una escola de futbol formatiu destinada a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.

Dotem els jugadors dels conceptes bàsics del futbol per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur i també transmetem els valors que representa el FC Barcelona: tolerància, respecte, solidaritat, amistat, joc net, integració, esforç i felicitat.

Se segueixen els mètodes d'entrenament dels equips de les categories inferiors del Club, que consisteixen en una sèrie d'exercicis progressius i interrelacionats, adequats a cada etapa o nivell de formació.

Tots els alumnes que hi formen part entrenen dos dies per setmana i juguen partits cada dissabte. A més d'aquests partits de lliga interna, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

Organització

L’FCBEscola consta de 3 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i perquè els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

Espai i instal·lacions

Camps 3 i 4 (annexos al Miniestadi)

Oficines FCBEscola Miniestadi

Del 18 de setembre al 16 de juny del 2018

Dies d'entrenament

Dilluns i dimecres, de 18 a 19h o de 19 a 20h

Dimarts i dijous, de 18 a 19h o de 19 a 20h

Dia i horaris de partit

Dissabtes, de 9 a 15h

Proves d'accés

L’FCBEscola Barcelona ha acabat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada 2017/18. Les proves per la temporada 2018/19 s'obriran durant els mesos de gener i febrer de 2018 en aquesta mateixa pàgina web. Les proves es duen a terme dos dissabtes del mes de març. Seguiu-nos a les xarxes socials de l'FCBEscola per estar informats de l'obertura d'inscripcions.

Atenció a les famílies

HORARI:
Atenció telefònica: de dilluns a divendres, de 10:00h a 14:00h i de 17:00 a 20:30h
Visites presencials: de 17:00 a 20:30h amb cita prèvia per correu electrònic fcbescola@fcbarcelona.cat (es podran concertar visites fora de l'horari establert)
Persona de contacte: Oriol Grau
Telèfons: 93 496 75 92 i 669 375 338