FCBEscola Barcelona | ARXIU FCB

FCBEscola Barcelona

L’FCBEscola Barcelona és una escola de futbol formatiu destinada a nens i nenes d’entre 6 i 12 anys.

Dotem els jugadors dels conceptes bàsics del futbol per poder afrontar amb garanties d'èxit els reptes esportius que se'ls plantegin en el futur i també transmetem els valors que representa el FC Barcelona: tolerància, respecte, solidaritat, amistat, joc net, integració, esforç i felicitat.

Se segueixen els mètodes d'entrenament dels equips de les categories inferiors del Club, que consisteixen en una sèrie d'exercicis progressius i interrelacionats, adequats a cada etapa o nivell de formació.

Tots els alumnes que hi formen part entrenen dos dies per setmana i juguen partits cada dissabte. A més d'aquests partits de lliga interna, els alumnes tenen l’opció de participar en diferents trobades i tornejos que s’organitzen durant el curs.

Organització

L’FCBEscola consta de 3 etapes formatives en funció de les edats dels jugadors que hi formen part:

• Iniciació (6 a 8 anys)
  • Formació (8 a 10 anys)
  • Precompetició (10 a 12 anys)

Es formen grups de treball amb un màxim de 12 jugadors per equip, per tal que els alumnes puguin gaudir d’una participació més gran durant les sessions, i perquè els entrenadors tinguin més incidència en l’evolució de tots ells.

Espai i instal·lacions

Camps 3 i 4 (annexos al Miniestadi)

Oficines FCBEscola Miniestadi

Del 15 de setembre al 15 de juny

Dies d'entrenament

Dilluns i dimecres, de 18 a 19h o de 19 a 20h

Dimarts i dijous, de 18 a 19h o de 19 a 20h

Dia i horaris de partit

Dissabtes, de 9 a 15h

Proves d'accés

L’FCBEscola Barcelona ha iniciat el procés d’inscripció a les proves d’accés per a la propera temporada 2017/18. Els nens i nenes nascuts del 2006 al 2011 tindran l’oportunitat de realitzar la seva inscripció per a aquestes jornades únicament mitjançant el formulari web, que estarà disponible fins al dia 6 de març o fins quan s’exhaureixin les places disponibles.
Aquestes jornades de proves es duran a terme als camps annexos del Miniestadi del Futbol Club Barcelona els dissabtes 11 i 25 de març del 2017. Per a cada tarda hi haurà un total de quatre torns horaris disponibles de 45 minuts de durada, entre les 15 i les 18 h. Es faran proves específiques tant per a jugadors com per a porters.

Els interessats que desitgin registrar-se per prendre part a aquestes proves podran fer-ho al formulari següent:

Atenció a l'usuari

Juliol: De dilluns a divendres, de 10:00h a 13:00h, amb cita prèvia per correu electrònic fcbescola@fcbarcelona.cat

Inscripció proves FCBEscola Barcelona: