FCBEscola Camp Barcelona

FCBEscola Camp Barcelona | VÍCTOR SALGADO - FCB

Activitats d''Aprèn amb el Barça'

'Les classes del Barça'

Sessions de tecnificació l'objectiu principal de les quals és aprendre, millorar i perfeccionar els principals gestos tècnics del futbol.

Dates: primera setmana de setembre i tercera setmana de juny.
Horaris: de les 17:30h a les 19:00h o de les 19:00h a les 20:30h.

FCBCamp Nadal

Jornades d'activitats lúdiques, culturals i esportives, que es duen terme durant les vacances de Nadal.

Places per 2017 no obertes

FCBCamp Setmana Santa

Jornades d'activitats lúdiques, culturals i esportives, que es duen terme durant les vacances de Setmana Santa, del 10 al 12 d'abril de 2017.

Horaris: Torn sencer, de les 9:00h a les 17:30h i torn migdia, de les 9:00h a les 13:30h.
Places obertes per 2017
  • L’activitat és per a nens i nenes de 6 a 13 anys.
  • Adreçat tant a alumnes de l’FCBEscola, com de l’FCBEscola de Tecnificació (Barcelona i seus), així com a nens/es d’altres escoles i clubs esportius.
  • Obert tant a jugadors de camp com a porters.

Instal·lacions

• Camps annexes del Miniestadi o Camps d’entrenament de la Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí (gespa artificial).
  • Altres instal·lacions i espais del Club: Museu del FC Barcelona, Pista de gel…

• Descobrir la metodologia d'entrenament del FC Barcelona.
  • Millorar els principals aspectes tècnics i tàctics del futbol.
  • Aprofundir en el coneixement del Barça i les seves instal·lacions.
  • Conviure amb nens i nenes de la seva edat i gaudir de les activitats proposades.

Sessions d'entrenament

• Entrenadors de l’FCBEscola, amb experiència en la docència infantil, Llicenciats en CAFE i titulació oficial de la Federació Catalana de Futbol.
  • Atenció personalitzada i gran incidència de l’entrenador en l’alumne/a à la ràtio és de màxim un tècnic cada 12 alumnes.
  • Elevada intensitat i participació de l’alumne/a en l’entrenament.
  • Distribució dels participants per edats i per nivells.
  • Programa tècnic modern i de qualitat, amb sessions d’entrenament adaptades al nivell de cada alumne/a.
  • Terreny de joc en un estat òptim per a la pràctica del futbol.

Altres consideracions

• Tots els participants disposen d’una assegurança; a més, hi haurà servei de fisioterapeuta durant tota l’activitat.
  • L’FCBEscola proporcionarà l’equipació d’entrenament completa a tots els participants el primer dia.
  • Al final de l'activitat, cada nen/a rebrà un diploma de participació i uns regals de record.
  • Es recomana l’ús de botes de futbol amb tacs de goma o bé multi-tacs (no és permès l’ús de tacs d’alumini).

Més informació: fcbescola.campus@fcbarcelona.cat